fredag 26. november 2010

Enkel adventspynt!

Nei, dette er ikke adventsstaken min, men jeg synes det går an å lage litt adventspynt som ikke nødvendigvis trenger å være fire lys også...Jeg ble inspirert av bjørkeris-hjertet til Anine, og laget et hjerte med lilla sløyfebånd som fikk plass på stuebordet. Hjertet fikk følge av en svibel, en Mari-skål og en lysestake med lilla lys .Ble det ikke søtt?? Mari-skaålen er forresten ikke ekte vare, denne er kjøpt på Skeidar til en fjerdedel av prisen på originalen. Man kan nesten ikke se forskjell, og sånt liker vi!!



Det er ikke alltid minstemann bryr seg om at mamma knipser og skal ha det litt ryddig akkurat der bildet blir tatt, denne gangen snek det seg med et tog, og et putetrekk som ikke er ferdig sydd...Ja, ja, det er jo nettopp det som gjør det hjemmekoselig, helt strøkne hjem finnes vel knapt nok ikke!:)

Nyt fredagskvelden, jeg skal kose meg med nytt Vakre hjem og X-factor!

Klem Camilla

3 kommentarer:

  1. Strålende fint!
    Ha en underbar 1.advents helg!

    Klem Irene

    SvarSlett
  2. Og det var akkurat det jeg skulle også. Har akkurat kommet inn fra kulda med bladet i hånden. Så koselig du har det i kroken din, veldig fin fargekombinasjon.

    Ha det hyggelig i kveld !
    Aina

    SvarSlett
  3. Nydelig :)Ønsker deg en god helg.

    SvarSlett