lørdag 13. november 2010

Skjønn engel med organza-stoff

Her om dagen kom jeg over denne nydelige engelen trukket med organza-stoff, er den ikke vakker?? Den passet perfekt inne i den gamle, franske rammen jeg fikk av svigerinnen min, deilig følelse når alt bare faller på plass:) Rart hvordan små gleder blir store hos oss interiørgale..!:)


Engelen kjøpte jeg i den lille, sjarmerende interiørbutikken Lille Interiør på Jeløya i Moss. Den kommer nok til å henge oppe hele året, siden den ikke er så veldig "julete".

Og dere, jeg trenger tips til kalendergaver både til gutt og tenåringsjente, som ikke koster skjorta! Husk også at det er siste sjanse til å kaste seg med på konkuransen min, trekning er i morgen:) Den er linket, så klikk dere inn og bli med!

Klem

2 kommentarer:

  1. Nydelig liten engel. Passet så godt inn i rammen. Ønsker deg en dog helg.

    SvarSlett
  2. Hei, Camilla! Tusen takk for hyggelig hilsen!! Så glad man blir:))

    Å, sååå nydelig engel!! Har aldri sett noe lignende tidligere. Vakker! Og den passet jo helt perfekt inne i den gamle rammen!!

    Ha en fortsatt fin lørdagskveld!

    STOR klem
    Anette:)

    SvarSlett