mandag 18. mai 2009

3.utgave av magasin fra Jeanne d`Arc Living

Nå nærmer det seg utgivelse av 3.utgave av magasinet fra Jeanne `Arc Living, og jeg gleder meg!! Denne utgaven er full av sommerstoff, herlige bilder og masse inspirasjon. Magasinet selges i nettbutikken min, http://www.romantiskehjem.no/, fra 29.mai. Det virker som interiørfrelste jenter virkelig har fått øynene opp for dette herlige bladet, det er mange som etterlyser både 1. og 2. utgaven. 1. utgaven er dessverre utsolgt, men det er ennå noen få blader igjen av 2.utgave. Vivian og Lonnie er de kreative jentene bak magasinet, og det er virkelig verdt å få med seg sommerutgaven. Under kan du se noen av bildene som finnes i bladet-det er bare å glede seg:-)


Forsiden til 3.utgaven.








Foto:Jeanne d`Arc Living



3 kommentarer:

  1. Ååå, fantastiske bilder!!! Disse bladene er jo rene bøkene!? Gleder meg til neste utgave, jeg også!!!

    Håper du hadde en strålende 17.mai!?

    Ha en fin uke, Camilla!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Kanskje de har dette bladet på biblioteket.
    Jeg har satt litt restriksjoner på meg selv når det kommer til bladkjøp, jeg tok helt av med interiørblader før. Så nå er det kun Vakre Hjem, og av og til Boligpluss.
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Jeg må få meg dette skjønner jeg...!!!

    Ha en fin dag!
    Hilsen L-jo

    SvarSlett