fredag 29. mai 2009

Nye varer lagt ut i nettbutikken

Nå er de nye varene fra Greengate pakket ut og lagt ut for salg i nettbutikken. Jeg fikk ikke alt jeg hadde bestilt, resten kommer i juni. Plastkoppene og tallerknene er bare helt nydelige!! Jeg har også fått serveringsbrett, salatbestikk, servietter og noen nye tekstiler, så det er bare å klikke seg inn på http://www.romantiskehjem.no/ for å ta en titt:-)


Foto:Greengate

Jeg er skikkelig lei meg for at jeg ikke får vært innom alle dere søte jenter som legger igjen koselige kommentarer på bloggen min...Tiden strekker rett og slett ikke til i disse dager, men jeg lover å komme sterkere tilbake!!! Setter hvertfall veldig pris på at dere tar dere tid til å titte innom meg, supersøte er dere!!!:-)

Foto:Greengate

Nå tar jeg meg noen dager fri fra pakking og besøk på posten. Har sendt ut mange pakker i dag, så mange av dere får nok pakke i posten neste uke:-)

Ønsker alle en avslappende, herlig pinsehelg!!!:-)

Klem


8 kommentarer:

  1. Nydelig!!! Jeg kommer også innom butikken din nå:-) Klem, M

    SvarSlett
  2. ...men, hulk-har du ikke fått de lyseblå prikkete palstasjettene???

    SvarSlett
  3. her var det mye lekkert ja:-)
    Håper dere får en fin pinsehelg.

    Klem

    SvarSlett
  4. Så søte ting du har fått inn:)

    Ønsker deg en flott pinse sammen med dine:)

    SvarSlett
  5. KJære Camilla!
    Lurer på om det går an å holde av tre lyseblå prikkete krus, slik at jeg kan få sendt de sammen med asjetter når du får inn de...blir jo så dyrt med nesten 200 kr i porto hver gang...(føler meg litt frekk,men må bare spørre)ha en herlig dag,løper ut i solen igjen!
    KLem fra Anette

    SvarSlett
  6. Hei Camilla,
    jeg har en utmerkelse til deg på siden min!
    Klem fra meg

    SvarSlett