søndag 10. mai 2009

De herlige detaljene

Det jeg liker best med interiør, er at det ofte er de små detaljene som gjør susen. Det er jo sånn hver og en av oss kan skape et helt spesielt hjem, med vår egen personlige vri. Selv liker jeg å blande nytt og gammelt, lyst og mørkt. Jeg føler at hjemmet mitt er i forandring hele tiden, ettersom jeg ofte bytter litt på og danderer-det er jo utrolig morro da...!!:-) Jeg elsker denne hobbyen, eller livsstilen som det nesten har blitt...og så er jeg så utroooolig glad for at jeg har fått så mange blogge-venninner der ute:-)

Under ser dere et lite utvalg av nyhetene hos Jeanne d`Arc Living denne våren. Masse lekre godbiter, akkurat sånne ting som gir et hjem det lille ekstra... Ha en god kveld der ute:-)




Foto: Jeanne d`Arc Living
Klem


9 kommentarer:

  1. Elsker også interiør og som du sier det blir en livsstil etter hvert og jeg nyter å gå og stelle og forandre i vårt hjem.
    Er så glad for å ha begynt å blogge, det er så herlig å "møte" så mange flotte mennesker med samme interesse, det er så utrolig mange fine blogger og inspirasjon:))
    Så mange lekre nyheter fra Jeanne D' Arc living... kunne tenkt meg det mest:)) Likte spesielt godt formene i sort.)Håper jeg kommer over en butikk som tar de inn...
    En flott kveld til deg også:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja interiør er virkelig noe som kan brukes til mange ting, men som du sier det å blande og ikke minst fornye, er tingen :) Ha en herlig kveld :)

    SvarSlett
  3. hei hei!
    Er så enig, så enig med det du sier. ELSKER å gå rundt og ordne og fikse! :)

    SvarSlett
  4. Hei..skal si du legger ut mange fristende bilder jeg....Koselig å bli kjent med deg her i blogglandia...Go`ukestart til deg fra Maliva

    SvarSlett
  5. Hei! Så fin blogg du har! Skal sjekke nettbutikken din!
    Ja det er detaljene som teller!! Helt enig!
    God ny uke!

    SvarSlett
  6. Takk for det! Ja vi har veldig lik smak!! Artig å se!!

    SvarSlett
  7. Fine bilder !Jeanne d`Arc Living har utrolig mye flott ! Blir nok nødt til å skaffe meg endel av dette ja :-) Falt spesielt for de fine formene..

    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  8. Heisan,
    jeg elsker også kontraster...de mørke tingene var veldig fine...hva er de laget av?
    Klem fra meg

    SvarSlett