torsdag 14. mai 2009

Ryddesalget fortsetter...

Jeg rydder og rydder innimellom maling av huset, nok å gjøre som dere skjønner:-) Har fylt på med nye salgsvarer i nettbutikken, det er fortsatt store kupp å gjøre der! Har blant annet funnet en herlig vedkurv fra Jeanne d`Arc Living som er satt ned til halv pris. Den kan brukes til masse annet enn ved, for eksempel puter, tepper, barnebøker, leker....bare fantasien setter grenser! Det er bare en på lager, så vær rask hvis du liker nettopp denne!!




3 kommentarer:

  1. Hei, Camilla! Nyyydelig vedkurv:) Så flinke dere er!? Virker som dere har nok av prosjekter på gang om dagen!!

    Ha en strålende dag!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  2. ,¸,¸.,¸
    (o´, ,`o)
    ´( (O) )`
    ( :)`.,´(:)
    (,,,)..(,,,)


    Hei!!
    Du har så mye fint i butikken din!!
    Jeg kommer nok til å bestille noe fra deg når jeg får malt kjøkkenet....det kan ta litt tid, for først er det uteplassen som må til pers!!
    Ha en strålende aften!

    SvarSlett
  3. I går kom pakkelappen og idag skal den hentes. HERREGUD jeg gleder meg til å tingene i hus. Oppfører meg som en lottovinner når pakkelapper detter ned i postkassen. he he he
    Nå må jeg innom butikken å se hva som skjer....farlig for lommeboka dette her:O)

    SvarSlett