onsdag 8. april 2009

Alle tiders påskevær...


I dag våknet jeg opp til trommende regn på taket, og jeg som skulle plante perleblomster i pottene mine, klippe litt på rosene og rydde i lysthuset-ser ut som det brune skapet på badet blir hvitt i dag i steden(endelig...)Jeg fikk plutselig for meg forrige helg at jeg skulle male badet hvitt, rødbrunt er liksom ikke helt min farge lenger:-) Og siden sjefen i huset(som egentlig er meg, men liksom er husbonden), var i Danmark på sykkeltur, satt jeg like godt i gang. Skapdører og speil ble hvite, og på veggen ble det nye knagger fra Lisbeth Dahl og malte monogram over. Nå gjenstår bare skapet, og det blir etter planen hvitt i dag.Husbonden ble rimelig oppgitt, og klart å lire av seg at"du kunne jo brukt maskeringstape på speilet".Ja, ja, jeg ble hverfall fornøyd, og da er jo alt såre vel...:-)



Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar