torsdag 9. april 2009

Eventyrlige Green Gate





Jeg har mine tanker når vi nå skal sette i gang å oppruste lysthuset i hagen. Vi har lagt furugulv, og det skal selvfølgelig males hvitt. Jeg tror også hvitmalt panel på vegger og i tak blir supert, da kan jeg bruke tekstiler i de fargene jeg måtte ønske. En har jo en liten fordel når en er innkjøper til butikk, en kan velge og vrake etter hjertet, men det er sannelig ikke lett når en må velge fra Green Gates herlige sommerkolleksjon! Fargene går i grønn, rosa, lys blå, lys lilla og rødt, og alt kan jo mikses sammen(som sikkert dere ihugga Green Gate fans allerede vet alt om:-)Det blir hverfall mye blått og hvitt-gleder meg skikkelig til å sette i gang. Imens kan vi jo drømme oss bort litt når vi ser på disse bildene fra Green Gate`s sommerkatalog:-)


Camilla


Bilder:Greengate sommercollection














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar