mandag 27. april 2009

Hagesysler

Nok en dag med sol, varme og natur som våkner til liv....Det er jo bare herlig!! I dag blir det maling av lysthus og litt pusling i hagen-en av mine yndlingssysler. Kan ikke tenke meg noe mer avslappende enn å luke litt, klippe litt og plante litt:-)Klematisene mine spirer, og jeg gleder meg til de vakre, lilla blomstene pryder husveggen. Bjørka har store museører, og nesa renner-det er ikke tvil om at det er vår:-) Håper dere får en fin vårdag der dere er også!!:-)

Klem Camilla

2 kommentarer:

  1. Hos dere var det mange vårtegn nå ja! Herlig herlig!! Og bedre skal det bli...! ;O)

    Ha en kjempe fin dag i hagen.
    Hilsen Ljo

    SvarSlett
  2. Det er så koselig å starte uken med kos hjemme. Jeg er på jobb, men det er stille i dag... Så da får jeg blogget litt. :)
    Kos deg i hagen i dag!
    Klem fra meg

    SvarSlett