onsdag 22. april 2009

Min aller første award!

Min første award fikk jeg av Gleder og søtsaker, stas som bare det:-) Tusen takk Anine!



"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom, tid og forhold.Disse bloggerne er usedvanlige, sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til seks bloggere, som igjen må velge seg seks nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.

Disse herlige bloggene får awarden av meg:


Balke Gård

Cathrine`s kreative hjørne

Nina`s gale verden

Peppermyntedrømmer

Guttemammas

Anettes Hus

Klem Camilla





4 kommentarer:

  1. Hei!: )

    Først, gratulerer så mye med award! Jeg har selv fått min første idag, kjempegøy!

    Så må jeg si at du har en kjempesøt blogg, har aldri vært her før.. Ser at du også er en relativt ny blogger, så det kan nok være grunnen!: )

    Legger meg til som følger, så kommer jeg på besøk igjen!: )

    Ønsker deg en fin kveld,

    Klem Frk T: )

    SvarSlett
  2. Oisann!
    Snakk om å bli overrasket:)
    Jeg skulle innom deg for å gratulere deg med awarden,og så ser jeg du har sendt den videre til meg:)!
    Du er nå jammen søt og snill:)!
    Tusen,tusen takk..så koselig:)
    Og gratulerer så mye med awarden!!
    Den var velfortjent:)
    Da vet jeg hva jeg må pusle med imorgen:)

    SvarSlett
  3. Her har jeg ikke vært før, mye fint! Skjønner godt hvorfor du har fått award ja, velfortjent!! Gratulerer!

    SvarSlett
  4. Å tusen, tusen takk! Jeg ble veldig rørt, nå.... Og ikke minst må jeg selvsagt få gratulerer deg med awarden, vel fortjent!! Nyt den, det skal jeg gjøre:-) Nå er det snart klart for G Gate teppeshopping hos deg:-)

    Klem, Marianne

    SvarSlett