lørdag 11. april 2009

Nye hagemøbler til minstemann


Bilder:Zanz








Nå når minsten begynner å bli stor, holder det ikke med babystolen lenger, nei nå skal det bli ordentlige hagemøbler som voksne har(ifølge lillegutt...)Jeg ønsker meg ett hvitt, lite bord, to små stoler og en gyngebenk fra Zanz. Den er bare helt nydelig, og litt nostalgisk, akkurat sånn som frua i huset liker det:-) Da hjelper det ikke at det ropes og skråles etter Cars fra Disney og Spiderman-stoler-nei-her er det sjefen som bestemmer, og da blir det hvitt, slitt og yndig:-)


Benken finnes også til voksne, og den står selvfølgelig også på ønskelisten!




Klem Camilla


6 kommentarer:

  1. Nydeleg:) Og veldig mykje finare enn cars og spiderman ja.

    SvarSlett
  2. De benkene er søte, hadde jeg hatt plass skulle jeg hatt en sånn selv. En på verandaen ute på sommeren hadde vært perfekt.Flott blogg og fine inspirasjonsbilder.

    SvarSlett
  3. Hei og velkommen til nib!! Nå har jeg kost meg med innleggene dine og nå skal jeg titte i butikken din!! Ha en fortsatt fin påskehelg, hilsen fra Anette

    SvarSlett
  4. For noen nydelige møbler. Kunne godt tenkt meg noe sånnt til mine små også ja:-)
    Fin blogg du har, nå må jeg jammen se innom nettbutikken din også!!

    Kos deg med resten av påska.

    Klem

    SvarSlett
  5. o,lykke...nå har jeg lagt inn bestiling hos deg!! ENDELIG noen som selger greengate på nett...HIlsen fra Anette

    SvarSlett
  6. Ja, den er jo den søteste benk!! Jeg så den utenfor Zanz i sommer. Både i stor og liten utgave. Herlig altså!!

    Ha en fin søndag!
    Hilsen Ljo

    SvarSlett