torsdag 28. mai 2009

En strålende dag!!

Våknet opp i morges av at sola skinte i ansiktet mitt, det er en deilig måte å våkne på...!!Herlig å kunne pusle litt i hagen, sole seg litt og lese et spennende interiørblad:-) Ja, som dere skjønner, har jeg fri i dag, men, jeg har masse ordre å pakke etter salget i går. Tusen takk til alle dere som har handlet hos meg!!Det ble en eventyrlig respons på salget, jeg setter pris på at så mange av dere tar dere tid til å titte innom både bloggen min og nettbutikken!! Så dagen i dag kommer til å inneholde mye pakking av varer, personalmøte på jobben og mest kos i sola:-) Håper dere koser dere der dere er også!!


Foto:Greengate

Klem



5 kommentarer:

  1. Så bra det gikk unna! Deilig med solskinn, så ha en floo dag! Klem, M

    SvarSlett
  2. Flott skulle det være:-) Skriver med en hånd, på vei for å male:-)

    SvarSlett
  3. Du får ta noen pauser i pakkingen innimellom og sette deg litt ut da og hvis du ikke har tid så kommer det jo alltids flere fine dager!

    Ha en fin slutt på uken!

    SvarSlett
  4. Så deilig med en fridag!? Høres herlig ut!! Kos deg!

    Klem Anette:)

    SvarSlett