lørdag 9. mai 2009

Huset får ny farge!

Hurra!! I dag begynner endelig arbeidet med å male huset! Dette har jeg ventet leeeeenge på:-) Men først må jo det kjedelige arbeidet gjøres, vaske, skrape og grunne, (dette har jeg satt husbonden til å gjøre..):-)I morgen har jeg fri fra jobben, og da setter jeg i gang med å male huset i fargen eggehvit. Tror det blir rent og fint med den fargen, og rosebuskene langs husveggene vil nok også komme mye bedre til sin rett. Vi har valgt å male vinduer og hus i samme farge, det gjør arbeidet enklere, og så synes jeg det er så flott med helt hvite hus...



Husbonden i arbeid:-)



Huset vårt før forvandlingen.



Verandaen bak huset.


Her blomstrer klatrerosen om få uker:-)
Ønsker en strålende lørdag til alle som er innom:-)
Klem

3 kommentarer:

  1. Lykke til med husmalingen,det kommer til å bli så fint med eggehvit farge:)
    Nå vil jeg inn og titte litt i din nettbutikk:))
    Ha en flott helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig hus du har! Drømmer meg bort til landet, grønne trær og sommer... :)

    SvarSlett
  3. Hei Camilla! Nå er du igang, kjempebra!!! Gelder meg til å se den store forandringen, blir knallfint tror jeg!!!! Vi begynner ikke før om noen uker, så fortell om fargen er du snill:-) God kveld fra Marianne

    SvarSlett