onsdag 13. mai 2009

Oslotur med glødende bankkort...

I går var jeg på tur i storbyen, ja, for jeg føler det virkelig sånn når lille jeg står i store Oslo:-) Jeg er ikke så verdensvant som dere skjønner, men jeg blir bedere, dag for dag altså...:-)
Turen gikk altså med tog til Oslo i går, og jeg kjente at visakortet varmet lett i veska..bare vent, tenkte jeg, det skal nok lukte svidd etterhvert!! Jeg møtte svigerinnen min på avtalt plass, og så var shoppingen i gang. Det ble et par nye, sexy sko, ikke praktisk som jeg alltid ender opp med...I tillegg ble det noen plagg og litt interiør, som jo er et must! På Pentik på Glasmagasinet har de utrolig mye lekkert!! Kjøpte lyseblå og krem servietter, en nydelig brikke med heklet kant og en søt vinkork med hjerte. Blir fint i lysthuset:-) Så, som dere skjønner, visakortet fikk ikke vist at det kan gløde, men Oslo er virkelig et mekka for oss shoppinggale, jeg tar turen tilbake- garantert!








Denne vakre Hortensiaen kjøpte jeg på blomstertorget i Oslo, tenkte jeg skulle tørke den og legge den inne i en osteklokke.
Nå skal jeg ut å male litt på huset:-) Ha en flott dag alle som titter innom meg!
Klem



2 kommentarer:

  1. Synes du var riktig så nøktern...,men skjønne ting du kjøpte da!!

    SvarSlett
  2. Kjekt med bytur, fine ting du kjøpte!! Jeg har også kjøpt hortensia idag:-) God maledag fra Balke:-)

    SvarSlett