søndag 3. mai 2009

Franske fristelser...

Jeg har jo som dere kanskje har forstått dilla på hvite møbler, og er de litt slitte og passe chabby, er det jo enda bedre...Hos franske Antic Line, som vi også er forhandler for i http://www.romantiskehjem.no/, finnes noen fantastiske utgaver av disse hvite, chabby møblene. Klikker du HER, kan du se alt det lekre de har, det er bare å drømme seg bort:-) Jeg ønsker meg disse stolene, og skapet med nettingdører... Fargene går i creme, beige og hvitt. Ja takk sier nå jeg:-) Ha en fin kveld!












Foto: Anticline


Klem

5 kommentarer:

  1. Oi, der la du inn ett nytt innlegg samtidig som jeg var inne å leste bloggen din og linket..morsomt...fine stoler forresten og bloggen din er også kjempe fin. Nå skal jeg en tur i shoppen....ha en fortsatt fin søndag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så nydelige stoler!
    Mine foreldre har en som er veldig lik den øverste. Den har brun ramme, og brokadestoff i jordfarger. De ønsker å pusse den opp, men det er jo av og til like dyrt som å kjøpe en ny!
    (Dessuten har de så mange andre flotte stoler!)
    Uansett, jeg skal vise dette bildet, jeg tror ikke de har tenkt over at de også kan male rammen.
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Vakre møbler.... rett og slett ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Helt enig, fineste møbler jeg vet om...

    God mandag fra Marianne:-)

    SvarSlett
  5. Kjempefint vitrineskap:)

    SvarSlett