søndag 31. mai 2009

Jeg har fått en award!

Jeg har vært så heldig å få en award igjen, og den har jeg fått av den herlige bloggen Et glimt av M. Tusen takk, søte du for denne koselige overraskelsen!!! Jeg kan virkelig anbefale et besøk til bloggen til M, hun skriver så levende og flott! Awarden vil jeg gi videre til Guttemammas for hennes alltid koselige kommentarer og innlegg, Balke, for herlige bilder og tekster som alltid fenger og Cathrines kreative hjørne, for inspirerende håndarbeidstips og bilder.Denne har dere virkelig fortjent jenter!!:-)






Jeg bruner meg i sola, håper dere også koser dere i sommervarmen:-)





Klem

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med awarden! Den fortjener du virkelig. :) Nå har jeg lagt meg til som følger av bloggen din, for her var det mye fint å se på. :) Ha en herlig kveld!

    SvarSlett
  2. Først,gratulerer til deg-veldig fortjent!!
    Så: tusen,tusen takk for at du ville gi den til meg,det varmer virkelig!!! TAkk også for de fine ordene også!!!
    TAr den med i neste innlegg!!!
    Glad klem

    SvarSlett
  3. Du har fortjent den, så fin og inspirerende side som du har.
    Ha en fin dag videre!
    Klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk for awarden - det satte jeg veldig stor pris på! Jeg synes virkelig du fortjener den selv, og skynter meg å sende den i retur!

    For en fantastisk helg vi har hatt - og vi var heldige med været som feiret bryllup - se siden min!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett