tirsdag 14. april 2009

Cole & son

Jeg elsker magnoliatreet, og har plantet ett i hagen for tre år siden. Det blomstret i fjor med vakre, lilla blomster, og jeg kan nesten ikke vente til knoppene dukker opp...I mellomtiden kan jeg drømme meg bort i tapetet "Magnolia" fra Cole & Son, som har en fantastisk tapetkolleksjon-den kan du se HER. Jeg ønsker meg den lyseblå med rosa magnoliablomster på soverommet langs vindusveggen. Tenk å våkne opp til en vegg av vakre blomster...:-)





Klem Camilla





1 kommentar:

  1. å milde måne for ein nydeleg tapet!!! den rosa hadde eg elska å hatt på soverommet....dååååån!!! men den er vel dyr å kjøpe.... :o/
    holdt på å kjøpe meg eit magnolia tre idag, var litt optimistisk og håpte det skulle passe oppi ei stor urne..men det avkrefta butikk dama ganske fort! :) får vente til eg får meg ein hage ja :)
    håpe du har ein fin kveld :)
    KLEM :)

    SvarSlett