tirsdag 14. april 2009

Lyseblått og hvitt













Lyseblått og hvitt er to av mine favorittfarger, synes det blir så svalt og pent med tekstiler i disse fargene. Jeg liker spesielt godt Spot blue-serien fra Green Gate, den kan blandes med hvitt, lys rosa og lys grønn uten at det blir for "masete". Kjøpte også en lyseblå ørelappstol til sønnen min, den passet fint inn i stuen, og den har blitt favorittstolen når minsten koser seg med barne-tv:-)Søte bokser med prikker ble løsningen for leketog som fløt rundt, og den hvite blusen med blå broderier ropte navnet mitt der den hang i ett butikkvindu...Gleder meg til å begynne å bruke den:-)


Klem Camilla

2 kommentarer:

  1. Lyseblått og hvitt er bare veldig sommerslig og nydelig!
    Ha en kjempe fin tirsdag.
    Hilsen Ljo

    SvarSlett
  2. Hei Camilla!
    Her har du én til som ELSKER lyseblått og hvitt! Det ser du vel av bildet som jeg bruker som bakgrunn under tittelen på bloggen min bl.a.! Akkurat nå holder jeg på med noe i lappeteknikk hvor det går i hovedfargene rosa, lyseblått og hvitt. Takk forresten for hyggelige innlegg på bloggen min! Stikker innom deg igjen snart jeg også! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett