mandag 27. april 2009

Og slik ble lysthuset....!

Jeg har jo lovet å vise frem det ferdige prosjektet mitt, nemlig lysthuset i hagen. Etter to strøk hvitmaling på gulvet, og ett kjapt strøk på veggene, ble det som nytt-og jeg er veldig fornøyd med resultatet!!Her skal maaange late dager tilbringes utover sommeren, det er nesten som å ha en hytte i hagen:-)



Det går i hvitt, krem og lyseblått her også, kommer liksom ikke utenom de fargene. Synes det blir veldig delikat og rent med lyse farger.



Finkjolen til datteren min som hun hadde da hun var liten jente, ble fin pynt på veggen:-)
Og et nytt oliventre har fått plass ved vinduet.



En daybed full av puter fikk hedersplassen på terrassen, og hagebenken flyttet inn.
Det føles ganske godt når man har jobbet litt, og resultatet blir akkurat sånn man hadde tenkt seg-det gir en skikkelig god følelse!! Ønsker alle en flott dag!:-)
Klem Camilla



9 kommentarer:

  1. Gratulerer! Så utrolig flott og delikat det ble! Synes forøvrig du har en utrolig fin blogg. Kommer garantert innom her igjen.
    Ha en super mandag videre!
    -Christine

    SvarSlett
  2. å det såg flott ut :o) deileg duse herlege fargar.

    sol klem :o)

    SvarSlett
  3. Hei igjen. Jeg var innom nettsiden din romantiskehjem.no og prøvde å klikke meg inn på nettbutikken, men da fikk jeg bare opp en feilmelding. Ville bare informere deg om det, i tilfellet du ikke var klar over det.
    -Christine

    SvarSlett
  4. Jeg har mac, så da forstår jeg. Kjedelig at jeg ikke får tilgang da...
    Ha en flott dag videre. Christine

    SvarSlett
  5. Å så nydelig da!!!!!!!!
    Så flinke dere har vært. Der hadde jeg trives!
    Hilsen Ljo som ønsker deg en fin dag videre!

    SvarSlett
  6. Å så utrolig fint det ble!!! Jeg drømmer også om et lysthus, hvordan ser det ut utenfra? Legg gjerne ut bilder:-)
    Veldig fint, gratulerer!!!

    Klem, Marianne

    SvarSlett
  7. Hei.Dette ble veldig pent og lyst.Gratulerer så mye.

    SvarSlett
  8. Wow! så fantastisk flott det ble- lekkert.

    Her kan dere nok nyte mange flotte dager.

    Gratulerer med flott "hus" i hagen.

    Ha en flott helg

    Klem

    SvarSlett
  9. Det ble jo helt fantastisk! Er på utkikk etter en slik seng selv! Er den beregnet på å vær ute? Har du ev mala en vanlig en selv?

    -Elin-

    SvarSlett