mandag 20. april 2009

Tider der var en gang...

Min mormor har mange vakre laken, putevar og dynetrekk med broderte monogram fra hun var ung, og jeg har vært så heldig å arve disse nydelige tingene av henne. Jeg bruker dem flittig, og synes det er vel så pent som det man får kjøpt i dag. Jeanne d`Arc Living har også en kolleksjon med gammeldagse tekstiler med blonder og monogram, og det er jo ikke noe mer sommerlig enn kritthvite gardiner som blafrer i vinden:-) Tekstilene får du kjøpt i nettbutikken www.romantiskehjem.no. Ønsker alle en fin-fin mandag!

Klem Camilla




Foto:Jeanne d`Arc Living


3 kommentarer:

  1. De er bare helt nydelige, sommerfølelsen blir bare sterkere :)
    Ha en strålende dag :)

    SvarSlett
  2. Hei!! Vil bare si at jeg endelig har fått vært på posten og fikk hentet de fine tingene mine!!!Takk for kortet! KOmmer nok snart tilbake,skal bestille litt i plast,om du har..??
    Anette:-)

    SvarSlett
  3. Gamle blonder og mellomverke er diggbart! Så gøy at du har arvet en del. Det er jo ekstra moro.

    Ha en fin dag.
    Hilsen Ljo

    SvarSlett