tirsdag 21. april 2009

Drømmekjøkken

Jeg kunne godt tenkt meg et digert kjøkken som har masse skapplass, laaange benkeplater og samtidig har et landlig, rustikt utseende. Det blir ikke så lett når hele huset vårt er på rundt 100 kvadratmeter, men det er da lov å dagdrømme litt likevel..?! Kjøkkenet på bildet kunne jeg godt tenkt meg, akkurat passe sjarmerende og landlig. Det nærmeste jeg kommer dette kjøkkenet er nok tallerkenhyllen, men noen detaljer kan man alltids plukke opp.. Bildet er fra Greengate`s sommerkolleksjon, og klikker du HER, kan du bla i katalogen:-) Ha en super dag!

Klem Camilla

5 kommentarer:

  1. Hei Camilla!
    Jeg har surfet både på siden og i butikken din.
    Jeg har fulgt med i interiør-blogge verden i lang tid, og nå har jeg kastet meg ut i det selv.
    (Litt "shaky" sånn i begynnelsen...vil noen være venner med meg mon tro?!)
    Jeg må si at du har mye fint i butikken din!
    Stettefatet i sink er nydelig....det står på ønskelisten min....men først må kjøkkenet males.............!

    SvarSlett
  2. Drømmene er det heldigvis ingen som kan ta fra en;)
    Jeg har omtrent de samme drømmene som deg,og nå ser det ut til at de endelig skal bli virkelighet:)*Jippi*
    Nydelig kjøkkenbilde du har funnet!
    Jeg har bestemt meg for å ofre en del av skapplassen og ha slike åpne hyller på kjøkkenet mitt..satser på at jeg da må ta noen skikkelige ryddesjauer iblant og bli kvitt alt gammelt for å få plass til alle Greengate koppene og tallerknene jeg drømmer om å kjøpe;)

    SvarSlett
  3. Hei Camilla!
    Drømmen om stort kjøkken deler du med mange vil jeg tro, inkludert moi!

    Greengates sommerkolleksjon er helt fantastisk!

    Ha en fin dag videre. Titter innom igjen jeg! :)

    SvarSlett
  4. Drömhem & trädgård skal jeg se etter. Takk for tipset! :) Vi blogges...

    SvarSlett
  5. Åhh, flott kjøkken.. flotte ben på de kjøkkenstolene!!

    La meg til som følger sånn at eg får følge med deg her på nib ;)

    KLEM!

    SvarSlett