søndag 12. april 2009

Skap til lysthuset


Vi trenger et skap som rommer alt fra servise, bestikk og duker i lysthuset, og det er jammen ikke lett å finne ett som tilfredsstiller alle mine krav:-) Det må jo ikke være hvitt, for det fikser jeg selv på en-to-tre, men det er deilig med alt som bare passer rett inn. Tiden jeg sparer på å ikke male, kan jeg jo bruke på andre prosjekt:-) Fant dette lekre skapet med nettingdører hos Jeanne d`Arc Living, synes bare det var helt tipp toppers! Sikkert fint om jeg maler en sjablong på toppen, bare for å sette mitt personlige preg på det. Lekkert er det i alle fall:-)


Klem Camilla



2 kommentarer:

  1. Oj, jeg skulle bare inn å ønske deg velkommen, og så falt jeg helt pladask for denne flotte bloggen ;)
    Legger meg til som følger her ;)
    Klem Maria fra Idekroken

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så mye fint du har lagt ut bilder av :-) Fant deg på nib.

    Ønsker deg en fin dag videre!
    Klem Jorid

    SvarSlett