onsdag 22. april 2009

Ferieplaner!

Nå står snart sommeren for døren, og da må jo ferien planlegges. Vår familie har forelsket oss i Frankrike, og to ganger har vi reist til, etter vår mening, verdens vakreste ferieparadis...Dette herlige stedet ligger i den lille kystbyen Honfleur i Normandie, og heter Au berge de la Source.Som dere ser på bildene er det helt fantastisk her, og jeg kan love at skuldrene senker seg mange hakk med en gang man parkerer bilen, og går innover i den nydelige hagen. Dette stedet er virkelig verdt et besøk-vi satser på en liten uke i år også:-)



I denne dammen svømmer masse gullfisk, og plantelivet rundt er helt nydelig!




I det rustikke landkjøkkenet lages ekte, franske baguetter og croassanter.



Soverommene er innbydende, og jeg kan love dere at man får en god natts søvn her:-)


Inngangspartiet taler for seg selv...




Fransk stemning på sitt beste...
Klem Camilla

4 kommentarer:

  1. Frankrike høres ikke dumt ut...

    Det ligger en award til deg på bloggen min! :)

    Ha en fin kveld...

    SvarSlett
  2. Ser kjempeherlig ut!
    Aldri vært i Frankrike, men det står innmari langt opp på ønskelisten....!
    Bare litt redd for språkproblemer, for jeg hverken forstår, eller gjør meg forstått på fransk!
    Klem!!

    SvarSlett
  3. For et ferieparadis du viser frem!
    Nydelige bilder...virkelig både et hus og en hage en kan drømme seg bort i:)
    Tusen takk for koselig innlegg hos meg:)
    Jeg legger meg til som følger hos deg nå også,du har en flott blogg jeg kommer til å trives i:)
    Nå må jeg inn og kommentere innlegget under;)

    SvarSlett